sâmbătă, 2 mai 2009

Limba noastra-i o comoara...Dar de mult amanetata.....


Cum zice si statusu...Frumoasa limba mai avem...Dar e tot degeaba... Pe langa toate cuvintele imprumutate din toate limbile pamantului de la revolutie si pana in zilele noastre, stimatii nostri lingvisti au decis ca nu mai vor ei sa para romanii niste inculti..si aici ma refer la acea parte a concetatenilor nostri care cred ca lingvistica e "aia de te invata cum sa tai limbi sau de iti verifica limba cand iti ies bube" si care conjuga verbul a fi in 50 de minute cu dictionarul in fata ca nu stiu la ce litera sa il caute. Ei bine, domnilor, hai sa vedem cum scrie tot romanu acum si daca ii spui c anue corect, iti mai sare si in cap, pentru ca la el, totul e corect..si ce e mai interesant..care e replica pe care ti-o da cand ii spui pentru a 689564356435648796984 oara c anu e asa, ba nene: "Taci uai, ca asa scrie si in DOM!"... Omu iti da replica asta, da habar nu are ce e ala Doom sau ca are 2 de o in componenta abrevierii... Da' ce conteaza, ne iubim!
In urmatoarele paragrafe tot ce voi scrie este gresit, ca sa va arat ce inseamna sa existe un nene care stie de DOM da nu stie cine e ala si unde sta...Stie doar ca exista un DOM care sta acolo undeva si zice ce e corect si ce nu e corect!
Frumoas-o v-ei vr-ea sa fi-i pretina mea dac-a i-ti aduc un bichet de flori s-ati d-au....
E seaca tare propozitia...da cam asa se scrie acum..Am incercat sa combin toate cuvintele pe care le-am gasit scrise eronat...da-s multe, nene..M-am rezumat la o propozitie, nu mi-e de alta, da ma molipsesc si eu....Asa ca HAIDE-TI sa v-a l-as cu Domu la cap sa va zica el in vis c-ei bine si permis:))...Prea tarziu..se vede ca e contagios...of doamne:-<...

Un comentariu: