sâmbătă, 2 mai 2009

Iasul meu drag...oras....minuNOT.!

Seara buna, lume draga!...M-am intors cu noi povestiri din cripta...Mersi, ruxik de incurajari...Asta chiar trebuia precizat...!
Asa..acum hai sa vedem..de ce am dat eu titlul de mai sus...pai simplu....sau nu:-??..
Ma plimbam azi prin oras cu prietenul meu...da..nimic deosebit, intr-o zi mohorata de mai..ploioasa..gretoasa, macar nu am stat pe afara......da chiar genu de zi care sa iti strice toate socotelile....(Initial programasem ca maine sau azi sa merem in Botanica..defapt ieri..da' mnah..neglijabil detaliu..Asaaa... si cum ziceam merem noi ce merem si ajungem la o singura concluzie, "care e mai multe"...Iasul meu drag...oras....minuNOT!....Degeaba ne dam noi mari cetateni europeni daca nu stim sa respectam orasul in care traim...daca nu stim sa evitam baltile de pe strada cand ne plimbam cu masina de 90000 de euroi pentru care muncim noi si cele 40 de generatii care vin dupa ca sa achite prima rata...Si degeaba ne dam noi mari CETATENI EUROPENI daca avem un oras in care ti se baga mana in geanta in plina strada si nimeni nu face nimic sa te ajute..ca deh..te pui cu Vasile din Pacuret, care il stie pe Gigi de langa casa lu Gheorghe, care sta in pacuret si are centura neagra la omorat muste si tantari, ca doar o facut si el ceva important la viata lui:Locuieste in Pacuret:)) Dar ce conteaza...Ne iubim....
In alta ordine de idei, ca tot vorbeam de Gradina Botanica, trebuie sa precizez, ca eu si Luci am gasit intrarea unde nu se plateste..Nu ca nu o stiam..da' uitasem de ea....ei bine..Ce inseamna COCALARISMUL, fratilor..Prezervative cat incape...Sticle, Hartie Igienica..Gasesti tot ce vrei..Asta-i partea din vale, din care am inteles ca nuj cat din teren a fost retrocedat...Pai da...Las' ca la prima pensie, imi fac vila fix acolo langa lac!...
Si stau asa si ma gandesc la cat de prosti sunt cei de la conducerea Iasului..ca nu fac nimic sa schimbe ceva...absolut nimic....Degeaba face Nichita parcuri pentru copii si nuj ce piste prin Copou...si degeaba se lauda ca ei educa populatia Iasului...ca e tot degeaba...Iasul meu drag...Orash...minuNOT!

Un comentariu:

  1. nda.. pe nichita si pe toti pensionarii care l-au votat ca "a pus banci in parcuri" i-as impusca.
    a...p.s.: Vreau festivalurile de jazz inapoi... mama voastra de ciobani cu criza economica 8-|

    bravo bre. mai scrie :D

    RăspundețiȘtergere