sâmbătă, 2 mai 2009

Alta treaba n-am!

Pentru cei care se intreaba ce m-a apucat de nu ma mai opresc din postat....Sariti pe ruxyk!!! Nu pe mine!...
Ce-i drept, am lipsit ceva timp de pe aici si ma pictisesc teribil.... Pe langa asta..observ ca la mine pe blog..iese ce nu mi-am propus.....Adica scriu niste bazaconii de ma doare la gagautza..da' ce conteaza, ne iubim... Cel putin vedetele de la noi, numai asta fac..asta cand nu-s prea ocupate sa divorteze, sa isi cumpere nu stiu ce masini, sa isi gaseasca motive de scandal si multe altele..si ce e mai tragic...e ca presa tampeste lumea in ultimul hal....Pai hai sa vedem..Cu ce ma incalzeste pe mine ca Irinel Columbeanu se uita la sanii nu stiu cui..doamne..stirea asta e peste tot.... Sincer..nu maintereseaza..Sau...cu ce ma afecteaza pe mine ca nu stiu ce babataie mare creatoare de moda de prin U.K nu isi spala niciodata chilotii...Haidi, uai...cum zice frantzuzu.
Alta aberatie mi se pare gripa asta porcina..Haideti, oameni buni, alte treburi nu aveti:))..ca nua aparut de undeva anume..totul apare cu un scop..totul este creat cu un scop...in puii mei!>..La naiba, in puii mei, ma scuzati!.. in fine...De criza economica nu mai spun, ca iar ma ia cu spasme sau dau in peritonita, ca tot canta apendicele meu ca vrea si el afara sa vada lumea...de parca nu am destule pe cap...criza financiara...hernie...Irinel Columbeanu, gripa si cate si mai cate..... Viata e dura....Da' ce conteaza, ne iubim!
Mai departe...in Epopeea lu' Morphea vom vorbi despre anumite greseli gramaticale care ma zgarie pe creierah...Ca deh...Nu-s eu la litere?:)) Tine-ti aproape! ( ca mai nou asa se scrie dupa cum vad pe hi5 si pe alte site0uri..si bloguri de oameni cu facultati si mai stiu eu ce alte scoli inalte)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu