duminică, 11 ianuarie 2009

Za Emo End Za Lama

Cum ziceam putin mai devreme, am ce am cu emolaii care chiar nu aveau ce face, ca se uitau si ei odata la televizor si au vazut acolo pe unu cu capu mic, da paru mare de mai avea niste depresivi in spate, de a aflat el dupa ce a dat search pe Google ca ii cheama tokio hotel...va dati seama ce nume de maxima inteligenta au si astia..mai bine isi puneau maimutele spanzurate, ca era mai comercial... In fine sa revenim la baiatu nostru care statea cu mamica lui la televizor si in pauza de la Tanar si nelinistit da si el pe MTV, ca doar doar o canta Alina Sorescu..Cand colo, ii vede pe astia de ziceam mai devreme..Se holbeaza el ce se holbeaza, ia dermatografu lu ma-sa, fixativul, pantalonii de pijama si gata... Da baiatului nostru ii mai lipsea ceva..Lama...ia lama lu tac-su de barbierit, miauna el pe acolo...si gata e in depresie, e emo...e true...tru, ce dreq... Acum cand ajunge la ascoala poate sa stea in baie cu celelalte clase de emolai, sa planga, sa suspine dupa mai stiu eu ce lama de firma, de nu si-o permite el si sa viseze la Angelina Jolie, ca a auzit el de pe la radio ca ei ii placea sa tina sangele iubitului ei la gat intr-o sticluta mica in forma de medalion...Da...ce tru e tipa asta..ce tru sunt eu! Am insigna mea, sunt emolau, si ma mandresc cu ea, sunt emolau! Stati pe aproape, pentru a urmari za next episode din serialul "Sunt emo, si ce daca. Pai cum si ce daca..Sunt tru!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu