marți, 27 ianuarie 2009

Ai pupat un prof un CUR, ca sa iei un punct in plus? Te milogesti la fiecare ora, poate ramai la buget? Avem un mesaj pentru tine: du-te-n gatu matii!

Dupa cum vedeti, ideea e simpla. Colegii nostri de facultate....si acum vb pentru toti studentii...sunt impartiti pe 3 categorii: aia care pupa...in...locu precizat in titlu..., aia care se fac si ei ca-s cool si nu pupa pe nimeni nicaieri...si cei care au boala pe cele doua categorii precizate anterior. Ei bine, astia de fac parte din categ a 3-a, au asa o boala pe cei din primele doua, de ii baga in blogul lor (ca de exemplu subsemnata). Ce e simpatic tare e ca nu dau nume..desi...cineva...ar trebui sa se simta daca din intamplare citeste blogu' meu.... Desi nu cred... Apropo, multumesc tuturor celor carora le-a placut statusu meu...cel de e si titlul articolului de azi...respect!... Asa..acum revenind...ce frumos e sa te duci sa dai examenla engleza si sa vina una care plange la profa ca nu a facut engleza cu profesorii cu care trebuia...vai..si ca tremura ca nu mai poate de emotie..si isi cere scuze continuu... Pai...am atatia colegi care nu prea le au asa tare cu engleza..prntre care ma numar si eu(chit ca profii mei au fost unu si unu)... Da nu am vazut pe nimeni care sa se planga la prof ca vai nuj ce..decat vre-o ceva exceptii membre declarate ale primelor doua categorii..La urma urmei...toti avem tendinta sa pupam in dos lumea....da ne-o reprimam..ca asa e bine si frumos...ca asa e normal....si tocmai de asta mori de ciuda..ca ai vre-o 2-3 principii care nu te lasa sa o faci..si o vezi pe una care are fundu cat China..care se lauda ca are bani si e desteapta...da care se duce si se milogeste la profi ..si ii periaza de rupe...nuj cat de coerenta-s in articolol acesta..da puii mei..e normal sa mai facem gat cand se apuca bschetii sa se arate la lumina sesiunii, nu? Sa va mai zic o poveste..cand am inceput facultatea...era o tipa care imi parea mie ca tot genu asta e...ii ziceam Zana....ei..uite bre...ca la urma..tocmai tipa respectiva s-a dovedit a fi normala...by the way, respect pt otilia;) si cum ziceam....impresii gresite isi face toata lumea...., da restu din categoriile 1 si 2.. luati de va impuscani, fratilor, ca sunteti degeaba!

3 comentarii:

  1. 5 lei daca vrei muza :))
    bafta bre! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. ooof... stii uneori ma gandesc ca ar fi bine sa am un dinte in fund rezervat pentru toti cei care il pupa. :>

    RăspundețiȘtergere
  3. Bine că ai indicat partea fesieră şi nu altă zonă potenţial vizabilă de buzele persoanelor carieriste...

    RăspundețiȘtergere